پاورپوینت ارتباط با مشتری

دانلود 3 پاورپوینت ارتباط با مشتری بسیار کامل و عالی

ارزش مشتریان وفادار به یک برند خاص 10 برابر بیشتر از مشتریانی است که تنها یک بار از خرید انجام می دهند. به همین دلیل برای ماندگاری در کسب و کاری مشخص و موفقیت در آن لازم است که مشتری مجددا به کسب و کار شما برای دریافت محصول یا خدمات مراجعه کند. در این مطلب دانلود 3 پاورپوینت ارتباط با مشتری بسیار کامل و عالی در خدمت شما خواهیم بود.

با این کار ارزش افزوده قابل توجهی برای کسب و کار مهیا می شود. این امر در سایه ارتباط موثر و حرفه ای با مشتری امکان پذیر است. بنابراین صاحبان کسب و کارهای مختلف برای افزایش شانس موفقیت خود چاره ای ندارند جز اینکه، برنامه ریزی صحیح و اصولی برای ارتباط با مشتری داشته باشند. لطفا برای آشنایی بیشتر با مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و دلایل نیاز به آن با ما  در این مقاله همراه شوید.

پاورپوینت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری  (CRM: Customer Relationship Management) مجموعه فعالیت هایی است که سبب وفاداری مشتریان به برند و کسب و کار شما خواهد شد. این قبیل فعالیت ها شامل ابزارها و تجهیزات مختلف، منابع اانسانی و بسیاری از ابزارهای دیگر می شود. برای مثال پس از خرید مشتری با او تماس گرفته شود و در از میزان رضایت او از محصول یا خدماتی خریداری کرده، پرس و جو شود. گاهی در صورت نارضایتی مشتری اقداماتی انجام شود که رضایت بیشتری از فعالیت یا خدمات ارائه شده داشته باشد.

گاهی پس از هر خرید هدیه ای مناسب و غافل گیر کننده برای مشتری ارسال می شود. این قبیل فعالیت ها سبب ایجاد حس خوب در مشتری نسبت به شما و کسب و کارتان و افزایش اعتماد او خواهد شد.

 

پاورپوینت یک : پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

برای ارتباط با مشتری معمولا دو هدف بالا بردن کارایی و بهبود عملکرد در نظر گرفته می شود. علاوه بر این اگر ارتباط با مشتری به شکل درستی انجام شود باعث بهبود خدمات، رضایت مشتری و کاهش هزینه های می شود.

  • تعداد اسلاید : 73
  • برای دانلود به انتهای مطلب مراجعه کنید

 

پاورپوینت دو : پاورپوینت (CRM)مدیریت روابط با مشتریان

مشتریان به عنوان اصلی ترین دارایی هر کسب و کاری به شمار می روند. در فعالیت های بازاریابی نوین مشتری اصلی ترین جایگاه را دارد و کلیه فعالیت های شرکت حول محور وی در حال انجام خواهد بود. از دست دادن مشتری ها و جذب دوباره آنها فرآیند بسیار سختی است.

  • تعداد اسلاید : 56
  • برای دانلود به انتهای مطلب مراجعه کنید

 

پاورپوینت سه : پاورپوینت تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری

این پاورپوینت که متعلق به یک پایان نامه است با موضوع بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار شرکت های فعال در پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی ارائه شده است. بیان کلیات، بیشینه تحقیق، روش شناسی و تجزیه و تحلیل داده ها از بخش های مختلف این فایل به شمار می روند.

  • تعداد اسلاید : 41
  • برای دانلود به انتهای مطلب مراجعه کنید

 

پاورپوینت ارتباط با مشتری

تمام کسب و کارها به شرطی موفق هستند که مشتری برای دریافت محصولات و خدمات داشته باشند. با توجه به گسترش کسب و کارهای مختلف و رقابت ایجاد شده در دنیای کسب و کارهای مختلف، CRM به جذب مشتری کمک زیادی می کند.

  • قیمت (همه 3 پاورپوینت بالا با هم) : 6/500 تومان
  • جمع اسلاید ها : 170

 

6/500 تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *